dag 7 - Myigast med vintern

oj, tror jag glömt något..
mysigast med vintern är nog att träffa släkten och sånt på jul. Sedan är det ju mysigt med snö! men inte för mycket, de orkar jag inte med...

dag 7 - Myigast med vintern

dag 8 - vad jag gärna gör en fredagskväll

dag 9 - mina drömmar

dag 10 - Något jag saknar

dag 11 - det här hade jag på mig idag

dag 12 - min fyrbenta bästavän

dag 13 - om jag skulle byta utseende med någon skulle jag byta med...

dag 14 - den frisyr trivs ja bäst i

dag 15 - mina favoritskor

dag 16 - något som jag är beroende av

dag 17 - någon jag saknar

dag 18 - 5 punkter som ni inte visste om mig

dag 19 - om jag fick chansen skulle jag...

dag 20 - berätta om något som betyder mycket för dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0